Очные курсы, Дистанционные курсы, Тренинги,  Книги: (067) 8299700, (095) 7925608, (097) 6348019.  Время работы: пн-пт, 9:00-18:00.

Вакансии

"Горячие" вакансии (сентябрь-октябрь 2019)

Вакантная должность Город Требования Обязанности Информация
1  Бухгалтер  г. Днепр  Необходимо знание 1С 8.3.

Основные обязанности:

- регистрация налоговых накладных;

- формирование отчётов по НДС;

- прибыли;

- фин. отчётность;

- учёт основных средств;

- ведение кассовых книг;

- ведение кадрового учёта;

- заказ у поставщиков.

Условия работы:

- пятидневка с 9 до 17;

- з.п на испытательный срок (1месяц) 12 000 грн.;

- со второго месяца: 15 000 грн.

Детальная информация по телефону: 050-141-84-25 и по имейлу Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

2 Начальник відділу обробки податкових операцій м. Павлоград Необхідні навички та знання:
- Освіта вища за напрямком - Бухгалтерський облік та аудит / Фінанси / Економіка;
- Обов'язкові знання: податкове законодавство (ПДВ), знання обліку відповідно до МСФЗ;
- Досвід роботи від 2-х років на посадах заступник головного бухгалтера з податкового обліку /
головний бухгалтер;
- Досвідчений користувач Медок , Ліга Закон, 1С;
- Досвід роботи в системах SAP ERP - бажано;
- Наявність сертифікату CAP, CIPA, DipIFR, податковий консультант - буде розглядатися як
перевага.
Функції посади:
- Організація роботи з формування податкових накладних.
- Організація роботи з відображення податкових зобов'язань та податкового кредиту в облікових
системах.
- Контроль за своєчасністю та повнотою реєстрації податкових накладних та розрахунків коригувань до таких накладних в Єдиному Реєстрі податкових накладних.
- Контроль за правомірністю включення податкових накладних з ПДВ в склад податкового кредиту
звітного періоду, за нереалізованим податковим кредитом.
- Організація та супроводження процесу підготовки і надання інформації в рамках проведення
податкових перевірок, запитів контролюючих органів, податкового аудиту.
- Підготовка та надання інформації за запитами служб замовника послуг, за запитами зовнішніх
користувачів і контрагентів в рамках обслуговування підприємства-замовника послуг.

Компанія: ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія

Галузь компанiї: Энергетика и Энергоносители
Вид зайнятості: повна занятість

У нас ви отримаєте:
КОМПЕНСАЦІЙНИЙ ПАКЕТ:
- Щомісячна заробітна плата,
- Бонус за підсумками кварталу роботи в компанії.


ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ:
- Надання медичної страховки після закінчення тримісячного терміну;
- Покриття ділових витрат, пов'язаних з виконанням посадових обов'язків (відрядження, наземний
транспорт);
- Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, професійні спільноти).

Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних
компанією ДТЕК в рамках чинного законодавства України.

Компанія ДТЕК гарантує конфіденційність
звернень та переговорного процесу при відборі кандидатів на вакансію.


Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв'язок за результатами розгляду на вакансію надається
протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.

Відправляйте Ваше резюме на імейл Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

3 Фахівець з обробки податкових операцій, бухгалтер  м. Павлоград Необхідні навички та знання:
- Освіта - вища / неповна вища за напрямком бухгалтерського обліку або аудиту;
- Знання: податкове законодавство, порядок адміністрування ПДВ, порядок виписки та реєстрації
податкових накладних;
- Розуміння порядку відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом
активів, капіталу, зобов'язань, доходів і витрат підприємства;
- Досвідчений користувач MS Outlook, MS Excel;
- Досвід роботи в системах SAP ERP, 1С, Медок , Ліга Закон будуть розглядатися як перевага;
- Навички роботи з великим масивом даних.
Функції посади:
- Організація і здійснення контролю за своєчасністю та повнотою реєстрації розрахунків
коригування до податкових накладних;
- Формування податкового кредиту для включення в податкову декларацію;
- Управління нереалізованим податковим кредитом з ПДВ;
- Участь в процесі підготовки і надання інформації в рамках проведення податкових перевірок,
запитів контролюючих органів, податкового аудиту;
- Участь у підготовці та наданні інформації за запитами служб замовника послуг, за запитами
зовнішніх користувачів і контрагентів в рамках обслуговування підприємства-замовника послуг.

Компанія: ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія

Галузь компанiї: Энергетика и Энергоносители
Вид зайнятості: повна занятість

Заробітна плата: 7100 грн.

У нас Ви отримаєте:
КОМПЕНСАЦІЙНИЙ ПАКЕТ:
- Щомісячна заробітна плата;
- Бонус за підсумками кварталу роботи в компанії.

ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ:
- Надання медичної страховки після закінчення тримісячного терміну;
- Покриття ділових витрат, пов'язаних з виконанням посадових обов'язків (відрядження, наземний
транспорт);
- Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, професійні спільноти).

Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних
компанією ДТЕК в рамках чинного законодавства України. Компанія ДТЕК гарантує конфіденційність
звернень та переговорного процесу при відборі кандидатів на вакансію.


Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв'язок за результатами розгляду на вакансію надається
протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.

Відправляйте Ваше резюме на імейл Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

4 Провідний фахівець із звітності акцизного податку (паливо,
електроенергія)
м. Дніпро Необхідні навички та знання:
- Освіта вища за напрямком бухгалтерського обліку або аудиту;
- Обов'язкові знання: податкове законодавство, порядок адміністрування та декларування
акцизного податку, порядок виписки та реєстрації акцизних накладних;
- Досвід роботи в області оподаткування від 3-х років;
- Розуміння порядку відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом
активів, капіталу, зобов'язань, доходів і витрат підприємства;
- Досвідчений користувач Медок , Ліга Закон, MS Outlook, MS Excel;
- Бажано досвід роботи в системах SAP ERP, 1С;
- Навички роботи з великим масивом даних.

Функції посади:
- Формування декларацій з акцизного податку (ПММ, електроенергія);
- Адміністрування акцизного податку, контроль взаєморозрахунків з бюджетом в частині акцизного податку (ПММ, електроенергія);
- Організація і здійснення контролю за своєчасністю та повнотою формування щоденних звітів про рух палива, реєстрації та підтвердження акцизних накладних, звірки вхідних акцизних накладних з
щоденним звітом руху палива;
- Формування управлінських звітів в частині акцизного податку;

- Участь в процесі підготовки і надання інформації в рамках проведення податкових перевірок, запитів контролюючих органів, податкового аудиту;
- Участь у підготовці та наданні інформації за запитами служб замовника послуг, за запитами
зовнішніх користувачів і контрагентів в рамках обслуговування підприємства-замовника послуг.

Компанія: ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія

Галузь компанiї: Энергетика и Энергоносители
Вид зайнятості: повна занятість

Заробітна плата: 14 000 грн.

У нас Ви отримаєте:
КОМПЕНСАЦІЙНИЙ ПАКЕТ:
- Щомісячна заробітна плата;
- Бонус за підсумками кварталу роботи в компанії.

ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ:
- Надання медичної страховки після закінчення тримісячного терміну;
- Покриття ділових витрат, пов'язаних з виконанням посадових обов'язків (відрядження, наземний
транспорт);
- Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, професійні спільноти).

Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних
компанією ДТЕК в рамках чинного законодавства України. Компанія ДТЕК гарантує конфіденційність
звернень та переговорного процесу при відборі кандидатів на вакансію.

Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв'язок за результатами розгляду на вакансію надається
протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.

Відправляйте Ваше резюме на імейл Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

5 Провідний фахівець із звітності ПДВ м. Дніпро Необхідні навички та знання:
- Освіта вища за напрямком бухгалтерського обліку або аудиту;
- Обов'язкові знання: податкове законодавство, порядок адміністрування та декларування ПДВ,
порядок виписки та реєстрації податкових накладних;
- Досвід роботи в області оподаткування від 3-х років, з них від 1-го року досвід роботи з ПДВ;
- Розуміння порядку відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом
активів, капіталу, зобов'язань, доходів і витрат підприємства;
- Досвідчений користувач Медок , Ліга Закон, MS Outlook, MS Excel;
- Бажано досвід роботи в системах SAP ERP, 1С;
- Навички роботи з великим масивом даних.
Функції посади:
- Формування декларації з ПДВ;
- Адміністрування ПДВ, контроль взаєморозрахунків з бюджетом в частині ПДВ;
- Організація та здійснення контролю за своєчасністю та повнотою виписки та реєстрації податкових накладних;
- Формування управлінських звітів в частині ПДВ;
Управління нереалізованим податковим кредитом з ПДВ;
- Участь в процесі підготовки і надання інформації в рамках проведення податкових перевірок,
запитів контролюючих органів, податкового аудиту;
- Участь у підготовці та наданні інформації за запитами служб замовника послуг, за запитами
зовнішніх користувачів і контрагентів в рамках обслуговування підприємства-замовника послуг.

Компанія: ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія

Галузь компанiї: Энергетика и Энергоносители
Вид зайнятості: повна занятість

Заробітна плата: 14 000 грн.

У нас ви отримаєте:
КОМПЕНСАЦІЙНИЙ ПАКЕТ:
- Щомісячна заробітна плата,
- Бонус за підсумками кварталу роботи в компанії.

ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ:
- Надання медичної страховки після закінчення тримісячного терміну;
- Покриття ділових витрат, пов'язаних з виконанням посадових обов'язків (відрядження, наземний
транспорт);
- Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, професійні спільноти).

Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних
компанією ДТЕК в рамках чинного законодавства України. Компанія ДТЕК гарантує конфіденційність
звернень та переговорного процесу при відборі кандидатів на вакансію.


Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв'язок за результатами розгляду на вакансію надається
протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.

Відправляйте Ваше резюме на імейл Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

6 Головний фахівець із звітності ресурсних податків (нерухомість,
земля, надра)
м. Дніпро Необхідні навички та знання:
- Освіта вища за напрямком бухгалтерського обліку або аудиту;
- Обов'язкові знання: податкове законодавство, порядок адміністрування та декларування
ресурсних податків;
- Досвід роботи в області оподаткування від 3-х років;
- Розуміння порядку відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом
активів, капіталу, зобов'язань, доходів і витрат підприємства;
- Досвідчений користувач Медок , Ліга Закон, MS Outlook, MS Excel;
- Бажано досвід роботи в системах SAP ERP, 1С;
- Навички роботи з великим масивом даних.

Функції посади:
- Формування декларацій з ресурсних податків (нерухомість, земля, надра, інше);
- Адміністрування ресурсних податків, контроль взаєморозрахунків з бюджетом в частині ресурсних
податків;
- Організація процесу декларування ресурсних податків;
- Здійснення контролю за своєчасністю та повнотою надання та актуалізації інформації, необхідної
для декларування;
- Формування управлінських звітів в частині ресурсних податків;

- Участь в процесі підготовки і надання інформації в рамках проведення податкових перевірок,
запитів контролюючих органів, податкового аудиту;
- Участь у підготовці та наданні інформації за запитами служб замовника послуг, за запитами
зовнішніх користувачів і контрагентів в рамках обслуговування підприємства-замовника послуг.

Компанія: ДТЕК, ТОВ, Енергетична компанія

Галузь компанiї: Энергетика и Энергоносители
Вид зайнятості: повна занятість

Заробітна плата: 16 000 грн.

У нас ви отримаєте:
КОМПЕНСАЦІЙНИЙ ПАКЕТ:
Щомісячна заробітна плата,
Бонус за підсумками кварталу роботи в компанії.

ДОДАТКОВІ ПІЛЬГИ:
- Надання медичної страховки після закінчення тримісячного терміну;
- Покриття ділових витрат, пов'язаних з виконанням посадових обов'язків (відрядження, наземний
транспорт);
- Навчання в Академії ДТЕК (он-лайн курси, професійні спільноти).

Направляючи резюме на вакансію, Ви даєте згоду на використання Ваших персональних даних
компанією ДТЕК в рамках чинного законодавства України.Компанія ДТЕК гарантує конфіденційність
звернень та переговорного процесу при відборі кандидатів на вакансію.

Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв'язок за результатами розгляду на вакансію надається
протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.

Відправляйте Ваше резюме на імейл Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Соискателям

Резюме с названим вакансии в заголовке письма присылайте на е-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Работодателям

Одним из главных преимуществ компании "Элькон" является надежность и качество обучения. Именно поэтому мы совместно с Украинской Ассоциацией Сертифицированных Бухгалтеров и Аудиторов (УАСБА) помогаем компаниям в поиске квалифицированных сотрудников. База наших клиентов, которые находятся в постоянном развитии и повышении своей квалификации, насчитывает более 5 тыс. человек.

Если Ваша компания находится в поиске специалистов финансово - экономической сферы, пожалуйста, заполните указанную ниже форму и прикрепите вакансию Вашей компании.

Рекомендуем! При составлении заявки на вакансию указывать требования на наличие пройденных тренингов и курсов по повышении квалификации, а также обладании сертификатов и дипломов (CAP, CIPA, АССА ДипИФР, CIMA "Управление эффективностью бизнеса" и др.).

После отправки заявки с Вами свяжется менеджер для уточнения деталей.

Скачать - Шаблон Заявки на вакансию.

 

Файл должен быть предоставлен в формате .doc или .pdf и не превышать размер 2 Мб
captcharefresh

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

 КОНТАКТЫ

Образовательный центр Элькон Бизнес - образование в Украине для бухгалтеров, финансистов, экономистов, руководителей. Подготовка к получению международных сертификатов CAP/CIPA, DipIFR, CIMA. Тренинги по личной и корпоративной эффективности. Консалтинговые услуги в финансово - экономической сфере.

г. Днепр (Днепропетровск), 49005

пр-т  Д. Яворницкого (пр-т Карла Маркса) 3, офис 24

 

Очные и дистанционные курсы:

+38 (067) 82 99 700 (Киевстар) kievstar

+38 (095) 792 56 08 (МТС) mts

Книги:

+38 (097) 634 80 19 (Киевстар) kievstar

+38 (095) 792 56 08 (МТС) mts

E-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

www.facebook.com/lcon.com.ua

Карта проезда

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

Киевский филиал Образовательный центр Элькон

г. Киев, 1014

ул. Зверинецкая, д. 63

  +38 (067) 82 99 700 kievstar

Очные курсы:

+38 (067) 82 99 700 (Киевстар) kievstar

E-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.